برنامه Pathloss یک ابزار جامع طراحی مسیر، برای لینک های رادیویی که در محدوده فرکانس 30 تا 100 گیگاهرتز عمل می کنند می باشد. این برنامه به هشت ماژول طراحی مسیر، یک ماژول منطقه تحت پوشش سیگنال و یک ماژول شبکه که از بخش های مسیر های رادیو و تجزیه و تحلیل پوشش تشکیل شده است، سازمان یافته است. جا به جایی بین ماژولها با انتخاب ماژول از نوار منو انجام می شود. این نرم افزار بر روی ویندوز xp  و در  ورژن 5 در ویندوز 7 قابل نصب می باشد.

پتلاس 5  پتلاس    

 

به طوری کلی برنامه Pathloss ابزاری جامع برای طراحی مسیر برای پیوندهای رادیویی است. این نرم افزار دارای ورژن های متعددی میباشد که به صورت عمومی و تجاری در دسترس مهندسان قرار گرفته است .

 پتلاس

اگر در زمینه طراحی شبکه های LTE و یا شبکه های مخابراتی P2P فعالیت میکنید ؛ این نرم افزار با عنوان اتوماسیون مسیر نما میتواند بسیاری از فرایند طراحی و بهینه سازی شبکه شما را بهبود ببخشد .

نسخه های نرم افزار :

نسخه 5 پتلاس

نسخه 5 (ارائه شد در 20 ژانویه 2017 ) در این ورژن - سیستم GIS برای خواندن فایلهای بزرگ بهم ریخته با فرمت .grc به روز شده است .

نسخه 5.1 پتلاس

نسخه 5.1 (ارائه شد در 17 ژانویه 2021 ) در این ورژن - رفع محاسبه تداخل کانال هایی که تخریب آستانه کانال را برای حالت های حاشیه محو شدن حرارتی زیاد گزارش نمی کند. -رفع مشکل یافتن سایت هایی در شبکه (Ctrl-f) که ممکن است در تعداد زیادی سایت از کار بیفتد. - تغییر اندکی در مدیریت AntRad برچسب GUNITS. (در صورت عدم مشخص بودن مورد غیر حساس و پیش فرض در تعریف منحنی نسبی) -اصلاحات کوچک در MDB - اصلاحات جزئی در برخی از عملیات ACM از جمله یک رفع خرابی. -عملیات "یافتن سایت" از نمایشگر شبکه اضافه شد.

تفاوت ورژن های پتلاس

کمپانی پلاس نرم افزار های خود را در چهار گروه زیر ارائه مینماید که مهم ترین و کاربردی ترین آنها PL50T میباشد. این نسخه کامل در سال 2021 رو نمایی شده است و حدود 700 دلار هزینه دارد . 

پتلاس 5

جهت خرید ورژن های این نرم افزار میتوانید از خدمات گروه آدپارس اقدام کنید

تمامی نسخه ها دارای لایسنس میباشند.
خرید نرم افزار

فایل راهنمای نصب


آموزش و دوره ها

گروه آدپارس با توجه به نیاز مهندسان و دانشپذیران چهار دوره به صورت تخصصی در زمینه آموزش این نرم افزار ارائه مینماید. جهت ثبت دوره ها میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید.

 

دوره مقدماتیدوره سطح مقدماتی دوره دوره سطح یک پلان و کاستومایز دوره دوره سطح دوتوسعه و مسیر یابی  دوره دوره سطح پیشرفتهشبیه سازی و پیشرفته

 


سوالی دارید ؟

  تماس تلفنی  .پشیبانی واتس آپ  پتلاس

 
 

تابلوی اعلانات

  استعلام اصالت مدرک آموزشی

 ثبت نام کار آموزی سال 1400

ثبت نام رایگان دوره طراحی شبکه رادیویی

درباره ما

شرکت آ د پارس

 واحد آموزش مخابرات و بیسیم آدپارس  در سال 1384 تاسـ ...

مشاوره :021916903284

02191690328  adupars@

 

اطلاع رسانی

توجه

شرکت کننده گرامی! ضمن پوزش به دلیل اختلال در زمان ثبت نام های دوره های سال 1403 ؛ظرفیت ثبت نام ها تکمیل گردید .

سامانه آموزش از راه دور و سیستم طراحی شبکه رادیویی ایرانی آدپارس در مهر ماه در اختیار عموم قرار میگیرد .